Monday, March 1, 2010

Adnan semp-it vs Lu pikirlah sendiri de movie

belum terlambat lagi la kot untuk aku view kan movie yang aku pergi tengok hari tu. 2 movie cerita melayu. tetiba aku terrrrajin nak support wayang melayu. kahkahkah~
best. dari awal sampai habis ada je lawak bersahaja. 1-10 aku bagi 8 bintang untuk adnan sempit.

tak berapa nak best. aku tengok pun sebab ada nabil dan faizal tahir. 1-10 aku bagi 4 bintang je la.


p/s: kalau nak tahu sinopsis..sila gugel sendiri..saje je aku nak korang mahir gugel menggugel ni..ahakz!

6 comments:

  1. review tak membantu langsung...ceh!

    ReplyDelete
  2. wa tak minat cite lu pikirlah sendiri. seb baik tak tengok lagi. hahaha.

    ReplyDelete
  3. ini bukan review..
    ini komen ringkas...
    sangat membantu giler2 ni....

    ahahaha

    ReplyDelete
  4. jo,
    hahaha..sila bawa bertenang..

    nuyuljana,
    tak tgk pun takpe weh..best lagi cerita carekarama kat tv3..

    deusxmachina,
    tgk la adnan sempit tu..best..

    ezam,
    ahahaha..kira ada la jugak kan view view tu..

    sharamli,
    ye la..nak macam lain xde de..hahaha

    ReplyDelete