Wednesday, March 10, 2010

Penembak terhandal

hye kawan-kawan =)


tembakkkkk!!!

beng! beng! beng!

senapang M-16 dengan kuasa peluru hidup 10 biji aku tembak semua tak kena pada sasaran. hahaha. tapi pestol dengan kuasa 5 biji peluru hidup aku berjaya menembak dengan semua 2 piring iaitu sasaran yang telah disediakan. best ke tak? ofkos best weh.. telinga berdesing kejap je pun. aku tak pekak pun lagi. puas ke tak? oh! oh! aku tak puas lagi..aku nak je menembak lagi. nak nak bila kita bayangkan di depan musuh durjana. kita tembak musuh durjana itu. hahaha!

walaupun aku takut nak main paintball. tapi ngan senapang M-16 dan pestol tu aku tak takut pun. sebab ada abang RELA yang tolong ajarkan cara pegang senapang dan cara nak masukkan peluru. agagaaa~

memang kenangan yang tak dapat aku lupakan. bukan senang nak pegang senapang dan pistol tu.. hanya orang tertentu je yang lepas menggunakannya. bukan sebarang..

5 comments:

  1. peserta PLKN mana nie?????hihihihi

    ReplyDelete
  2. nak menggatal ngan abg tu la tu..eleh..

    ReplyDelete
  3. ezam,
    bukan PLKN la..ni pandu puteri..hahaha

    mira,
    hehehe..best la main tembak2..

    sharamli,
    mana ada..ish..

    ReplyDelete
  4. Haha..terrer yer awak ni..

    ReplyDelete