Tuesday, March 16, 2010

Jemputan Ke Malam Nostalgia Filem & Lagu

hye kawan-kawan =)






aku tengah pening ni nak pakai baju apa nanti. dah la berkonsepkan red carpet. meletop gitu. malam nostalgia lak tu. aiya ya ya.. 2 minggu lagi beb. 2 minggu lagi.. 26/3/2010.











cabutan bertuah yang paling tak tahan tu. harap2 aku dapat peti sejuk tu..agagaagaa~ kalau tak dapat peti sejuk pun, harap2 dapat mesin basuh tu..sebab nak ganti mesin basuh aku yang makin nazak tu..hehehe.











p/s: terkantoi lagi ngan bos masa aku nak update blog..adeh! apa boleh aku buat...senyum je la~





7 comments:

  1. dinner adik aku pon lebih kurang je tema cam ko ..so aku suggest adik aku cari dress pakai dgn cardigan n slack..walla!!!

    ReplyDelete
  2. bella,
    hurmmm..aku ingat nak cari gaun kembang la...huahuahua~

    ReplyDelete
  3. pakaila kebaya ketat mcm saloma

    bagik tonggek sket....



    pewitttttttttttttttttttt~

    ReplyDelete
  4. baju kurung kedah sedeyyyyy.... hehe...

    :P


    .

    ReplyDelete
  5. hahaha...
    2 minggu lama la...
    rileks suda...

    ReplyDelete
  6. bella,
    memang saje pun nak over...hahaha

    ezam,
    alamak..i malu la u..huhuhu

    kak tasek,
    erk..tu baju hari raya tu..agagaaa~

    jo,
    ok..ok..huhuhu

    ReplyDelete