Tuesday, May 26, 2009

Soal jawab di suatu petang

semalam petang hosmet tekun joging. aku tak joging pun..cuba teka aku tekun ape? teka tekuk lagi..haih! ye la ye la..aku jawab sendiri je. matlamat utama adalah nak ushar jejaka ensem yg main bola di padang..ngeh³. sesambil aku uji alat senam yg ada depan mata tetiba sorang jejaka terus ke arah aku untuk berkenalan. mula la sesi soal jawab bagai wartawan ngan artis. sebelum dia soal aku byk lagi, aku dgn pantas tanya umur dia. umur dia 22 tahun. owh! muda setahun dari aku rupanya. kalau menjadi ni mau aku ikut jejak rita rudaini. then, cepat² dia lak tanya umur aku. aku dengan selamba berkata "lapanbelas"


dia percaya!


wakaka!

14 comments:

  1. 18?????
    kahkahkahkahkahkah...
    mmg la 18..
    5 tahun yg lampau laa..
    :P

    ReplyDelete
  2. mmg le caye..tgk la saiz bdn ko yg kecik tu..

    ReplyDelete
  3. weh...dosa wehh men tipu2...
    tak berkat idup weh...
    hahahahahaha!

    ReplyDelete
  4. mesti mamat tu wat2 caye je k0t..

    nak tw dlm ati dy ckp ap?

    "ad jugak minah perasan cmni..muka mcm makcik aku..ada ati nk ckp sma um0 ngn adek aku"

    hua3..

    ReplyDelete
  5. eee gedixxx...hahahhaa
    ala sekarang da jadi trend ape? bukan rita rudaini, mawi-ekin , pastu kalo ko nak ikut jejak langkah rosnah mat aris pon boleh..hahahahhahahaha!!!

    ReplyDelete
  6. misz.hanie,
    pergh! pandai ko mengira ek.. bos lu ajar eh? hahahaha!!

    yann,
    hurmm..tu la pasal..ada org mana tah panggil aku budak skolah lagi..hampeh je

    ierma,
    ala..gasak la..sape suh jejaka tu kacau aku tgh tekun bersenam..hahaha

    sharamli,
    pergh! ko ni nak kena jentik dahi laju² ni..tapi aku tak terasa pun..aku mmg nampak muda pe? hahaha

    arabella,
    nak mau la aku ikut jejak dorang tu..aku mau ikut jejak dato siti..wakaka!

    ReplyDelete
  7. liliyuli jd rosnah mat aris???
    pehhh...
    jap..jap..wa nk bygkn..
    hahahahahaha!!

    ReplyDelete
  8. 1 jer pertanyaan aku
    budak tu hensem ker tak?
    pas beten kat aku sorang...
    hahhahah
    cakap aku umuq 16 tahun...
    tahun depan nak SPM

    hahhahaha

    ReplyDelete
  9. dasar minah perasan memang ssh nk ckp ap da...aduh....
    nak kena jentik balik?

    ReplyDelete
  10. misz.hanie,
    oi bayangkan aku mcm rita rudaini je sudah la..ada gak ko ni makan lempang aku..haha

    yanie,
    ensem wei dia tu..tu pasal aku layankan aje..hahaha..pasan la ko ni 16 tahun kunun..ko tu dah macam mak org dah la..huhuhu

    sharamli,
    ohohoho..ko jentik aku pun aku tetap jelita mcm gula kapas tau..hahaha

    ReplyDelete
  11. peh....banyak sangat tahun yang ko gostan....

    ReplyDelete
  12. paiseh,
    lu lagi poyo! hahaha

    inn,
    hohoho..ko nak gak ke? hahaha

    stingray,
    ala...saje je buat buang² masa..hahaha!

    ReplyDelete