Tuesday, March 2, 2010

Selamat malam

hye kawan-kawan..



"berenang-renang dalam kolam..selamat malam" aku sms kat seseorang. hahaha. kira ok la kot. aku ni jenis suka wish good nite kat member-member yang aku rasa nak wish. tah. tak tahu kenapa.



dah jadi habit kot. bukan sorang je aku wish gud nite tu. kadang-kadang secara pukal terus. tak la ramai mana pun. runcit-runcit je. terutama member baik, lelaki selalunya. hehehe..


korang bagaimana? ada tak wish gud nite kat member?


kalau korang nak aku wish gud nite juga..meh nombor telefon. eceh! =P

10 comments:

  1. nak..nak...tiap2 mlm makcik mesti wish tau..kal0 termiss 1 mlm cek xleh tid0q nnt

    ReplyDelete
  2. hah?
    gua tak pernah dapat pun??
    sebab gua gadis kan?kan?kan?

    ReplyDelete
  3. ezam,
    bukan gedik la ezam oit..just mesra mesra je..agagagaa~

    sharamli,
    ahaha..ko perli akak ye? meh sini nombor telefon kamu..

    jo,
    ahaha..tepat sekali. ke ko nak jugek? nanti kalau aku ingat aku wish k..agaga~

    ReplyDelete
  4. saya saya..(sambil mengangkat tangan..)
    malam nie wish tau..

    ReplyDelete
  5. nak nak! sms kat public phone boleh?!

    ReplyDelete
  6. good night..cantik gambartu..buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  7. eleh...tak wish pun kat mira..huhuhuh...
    jgn lupa tau malina wat tag tu..mira tunggu..heee

    ReplyDelete
  8. ayampinko,
    ne dia nombor telefon? agaga~

    vee violet,
    saya mmg sweet pun...huhuhu

    yobsumo,
    public phone ne leh..lom ada setting untuk sms lagi..hehehe

    eyriqazz,
    hehehe..incek gugel punya gambar tu..

    mira,
    mira nak gak ke? agagaa~

    ReplyDelete