Thursday, June 10, 2010

Sesuatu itu adalah...

hye!

korang ingat lagi tak entry pasal ada sesuatu di rumah aku? senang cite meh la klik( ini ).
ni diaaaaaa!!


























bola besar! hehehe..
buat senaman okey. nak jadi superman pun boleh..hahaha.
ingat lelaki je ada bola? elehhh..
bola besar tu ida yang beli. bukan aku beli. aku tumpang guna je. huhuhu.
cara-cara senam jom tengok kat video kat bawah ni.



bukan bola besar je yg ada kat rumah aku. ada lagi alat senam. nak tahu? tungguuuuu~

jom senam! 1..2....3... lapan lagi!

9 comments:

  1. ayat sensored la malin ni..hahahaha

    ReplyDelete
  2. cayalah!
    kalau ikut berat aku ni,aku takut bola tu pecah :(

    ReplyDelete
  3. "ingat lelaki aje ada bola..."


    manade.....

    kami bertulur....

    muahahahhaha

    p.s:wahhhhh sure selim pehni!

    ReplyDelete
  4. rumah tu dah bukak gym ke?

    ReplyDelete
  5. bersenam smbil nyanyi jat da da da, jat da da da... huwwww.!!!!

    ReplyDelete
  6. alimaz,
    baiklah..hehehe

    dhamira,
    yang mana? mana? =P

    tedi,
    ish..tak la tedi..boleh je sume..

    ezam,
    hahahaha..ezam apsal pikir lain ni? hahaha..

    jo,
    aha..sila jeles..hehehe

    anon,
    hahaha...i know who r u..

    farwalis,
    ni lagi sorang..apsal pikir lain ni..hahahaha

    lolly,
    huhuhu..harap2 lahhhh~

    ReplyDelete