Tuesday, June 1, 2010

Makanan yang jarang jarang masuk mulut

hye yu all !

aku nak tanya korang ni. korang selalu tak makan makanan yang jarang jarang orang makan. seperti daging arnab, daging rusa, daging itik, daging katak. eh! daging katak kita tak leh makan. huhuhu.. geli ah nak makan katak..eee!

hari tu aku dah makan daging rusa masak sup. semalam aku makan daging itik masak ape tah...huhuhu. pergh! menusuk!! aku tak reti nak terangkan mcm mana rasa. korang cubalah sendiri. hehehe.

nanti nak makan daging arnab la pulak.. arnab masak ape ye? ouh!! sate arnab. jom kengkawan kita rasa daging arnab pula.. =)

11 comments:

  1. arini nak makan daging itik. itik jarang makan. x ingat last bila kau makan.

    abag aku ada bela 2 ekor. sah sembeleh dah. tu yg nak masak lemak. lom masak lagi. ekekekke

    ReplyDelete
  2. dah lama aku tak makan daging kuda dan daging unta.

    ReplyDelete
  3. itik panggang..sedap weh..hahahahahah

    ReplyDelete
  4. aku penah makan sate rusa..tak boleh masuk ar sbb daging dia tebal gile..sekali tu je la aku makan..

    ReplyDelete
  5. wahhh l0lly jenis susah nak makan benda yg jarang l0lly makan.

    so xnakkkkkkkkkkkkk

    nak lembu, ayam n ikan je ekekekeke.

    ReplyDelete
  6. hmm...ngidam nak makan liliyuli panggang black peper

    hahahha

    ReplyDelete
  7. dekatdekat rumah gua ada jual burger arnab.. mau?

    ReplyDelete
  8. Daging Itik Sedap. Daging Arnab sedap. Daging manusia. so-so je lah.

    ReplyDelete
  9. tedi,
    saya makan itik pd 31/5/2010..hehehe.

    ouh! tedi selalu makan itik ye? dasyatttt..


    speedrider,
    huaaaaaa...dasyattttt!

    hanie,
    eh? itik salai bagaimana pula? hahaha

    arabella,
    daging rusa tu pun kawan aku yg paksa aku makan..huhuhu

    lolly,
    hehehe..mkn yg jarang-jarang jumpa ni la yg rasa dia lain macam..kihkihkih

    yanie,
    yanieeeeeeeeeeeee!!! dush! dush! =P

    jo,
    mau..belikan weh...huhuhu

    darkk,
    huh? larikkkkkkkkkkk...darkk makan budak..

    ReplyDelete
  10. saya suka makan burasak! hehe

    ReplyDelete
  11. farwalis,
    tak penah jumpa lagi ar..tunjukkan bulih??

    ReplyDelete