Thursday, June 24, 2010

Ganti puasa

puasa pertama kali selepas bulan ramadhan tahun lepas membuat aku tidak bermaya sehebat adamaya. hari ini hari pertama aku lakukan ganti puasa. terpaksa ganti sebab bulan mengambang ada di bulan ramadhan tahun lepas. bila bulan mengambang aku terpaksa makan di bulan ramadhan. jika aku tidak makan, maka nanti aku tidak menjadi manusia yang tidak normal. jika tidak makan aku akan bertukar kaler ijau. sape nak jawab? agagaga~

hebat tak hebat hari ini, walaupun aku pening kepala ala-ala pening lalat. aku gagahi jua dengan buat-buat takde pape walhal mulut ni asyik je sebut pening lah! keje seperti biasa. banyak menimbun. hari ini aku taknak cerita pasal kerja aku yang aku buat sebab terpaksa ni. walaupun banyak, aku akan buat buat macam tak banyak walaupun kena clearkan segala yang menimbun.

berbalik pada topik asal tadi. puasa aku hari ini diberi dugaan dengan opismate makan McD yang mereka order secara online dan akan dihantar segera. menangkap siot bau sedap makanan McD itu. tapi aku buat buat tak tahu saje, konon.

ada 6 hari lagi nak kena ganti ni. bagi gegirl, korang dah abes ke ganti weh? bagi boboy pula, korang ada ke ganti puasa macam kami yang gegirl ni? hehehe..

11 comments:

  1. aku takde kene ganti puasa :D

    ReplyDelete
  2. salam
    selamat mengganti pose ye =)

    ReplyDelete
  3. aku tahun lepas 2 ari je x pose nyah!

    ReplyDelete
  4. nasib baik tahun lepas puasa aku penuh. duit raya pun dapat penuh

    ReplyDelete
  5. alahai... ciannye die...
    dugaan orang puasa tue...
    hihihi

    ReplyDelete
  6. mr noble,
    bagus! nak duit raya~

    cheqna,
    hehehe..thanks.. wekcome ny blog~

    arabella,
    pergh! apsal cepat sgt?

    farwalis,
    uihyo! nak sikit duit raya weh..hehehe

    vee,
    ermmm...tapi ai cool jek..hehehe

    ReplyDelete
  7. aku.. err. belum. harap sempat lah ganti. huhu

    ReplyDelete
  8. kan dh... mlm tu org ajak buka kat mcD x nk... huhuhu...

    ReplyDelete
  9. lolly,
    chaiyok chaiyok abes kan...hehehe

    jo,
    huwaaa...laju?

    farhana,
    sama lah kita..harap sempat lah kan..hehehe

    wadiunung,
    memang taknak sebab dah kenyang...lalala

    ReplyDelete