Monday, June 21, 2010

Cilok sana cilok sini

malam ni takde ape yang hendah dibuatkan selain makan malam, borak dengan hosmet, tengok tivi ala kadar, mandi, basuh pinggan selepas makan tadi, kalau sakit perut selepas makan aku ke jamban. begitu la sehari-hari aku di waktu malam selepas opis hour.

tapi, malam semalam tak sama. sebelum itu aku nak bagitahu weekend hari tu aku bercuti 2 hari satu malam di villa maktih aku kat taman anggerik, kempas. semalam, aku nak pulang semula ke taman sri tebrau ni sepupu aku yang hantarkan. nama dia, aman. memang bukan nama sebenar. dia lelaki yang boleh dibuat jadi bonzer aku. sekali dia debik orang tu terus pengsan tau.

aku ambil keputusan tak mau paktih dan maktih disusahkan dengan menghantar aku pulang. aku minta pertolongan aman. aman menghantar aku pulang dengan motorsikal. motosikal tu nama ape aku pun tak tahu. aku pakai bonceng aje. tak pernah-pernah aku naik motor di sekitar JB. memang seronok! rasa nak naik lagi je. cilok sana cilok sini. kiri kanan aku ada kereta. berulang-ulang tanpa segan akhirnya sampai ke rumah aku.

best! rasa nak naik lagi. okey! kepada bakal suami aku.. harap kamu ada motorsikal besar ye..huhuhu

p/s: maaf ending aku begitu..aku tak tahu nak tamatkan bagaimana..hehehe

8 comments:

  1. aman pown de at umah maktih kea time uhh ?

    ReplyDelete
  2. ah! eksen, haritu aku offer naik Belang aku hang tak nak.

    ReplyDelete
  3. tapi ending macam tu....i loikee!!!

    ReplyDelete
  4. best naik superbikes nie...
    i love the speed...
    tp last sat ada bad experience sebab naik superbikes...
    (T_T) ...
    Wallet bf tercicir sebab bag vee tak zip...

    ReplyDelete
  5. mmg best..tp ai takot..suatu ketika dulu bile mana nak cilok2..klu time nk cilok2 tu, ai dh siap2 tutop mata..

    hahhaha..

    ReplyDelete
  6. Eh. aku motosikal besar. memang besar dari aku.
    soo.


    hai!

    ReplyDelete
  7. nana,
    aha...aman keje kat JB dia tumpang kat rumah maktih..

    speedrider,
    ah! sudah la ko..bila masa ko ajak aku??

    jo,
    ouh! i like too...ahaks!

    vee,
    bestkan naik motor..motor vee besar..tak penah anik motor tu..uhuks!

    sepet,
    tutup mata? saya korek idung...hehehe

    ezam,
    hahaha..tak lah..auw!

    kuwe,
    nak tumpang boleh bang?? hahaha..

    ReplyDelete