Thursday, March 12, 2009

Tag yang buat aku terkesima selama 2 saat

My rules.

1. baca dengan teliti.
2. baca dan fahamkan betul-betul.
3. kalau tak percaya, baca lagi sampai anda percaya.
4. kalau mahu baca entri ini sila afundi aril..aril af7 okey!
5. selepas baca entri ini sila tinggalkan komen anda sekurang-kurangnya 2 komen. 2 je. xmo lebih-lebih okey!

Share 7 facts about yourself on your blog.

1. aku dan blog ibarat aur dan tebing..
2. adanya aku maka adalah blog ini..
3. kadang kadang aku terlupa yang blog aku ni ada sang pembaca, ku pikirkan diari bawah bantal..
4. apa yang aku taip kat blog ni sume berlaku kat aku dan sekeliling aku..
5. aku akan teruja bila ada orang yang aku tak kenal add blog aku ni secara tiba-tiba..
6. aku sayang ngan semua pembaca setia aku.kamu,kamu,kamu lah!
7. aku dan blog. blog dan aku. memang kacip. setuju? ok. terima kasih kerana setuju..


Tell 6 unspectacular quirks of yours

1. umur aku 23 tahun ini kan? tapi orang kata aku ni budak sekolah. tapi aku suka gak ngaku aku ni umur baru nak masuk 20 tahun.
2. novel yang aku beli bertajuk "Chempaka" karya norhayati ibrahim tak abes abes lagi aku baca. dah berapa bulan dah. aku malas baca. aku tgk je novel tu tanpa rasa mau sentuh dan baca. aku rasa aku tak kamceng la ngan novel bertajuk Chempaka tu. novel lain aku leh lak baca.
3. kalau aku berjemur walaupun sekejap. muka aku akan sunburn. dengan sekelip mata. sekelip je.
4. aku makan gula-gula yang tertentu saja. gula-gula lain aku tak pandang. kalau gula-gula yang murah-murah tu lagi la aku tak pandang. aku jeling je.
5. aku cuma alih kan pandangan aku je. tapi orang kata aku jeling pada dia. tak berniat pun. aku tak bersalah okey! lain lah kalau mmg aku mahu jeling. sekali aku jeling jgn sampai terbawa dalam mimpi sudah.
6. aku tak tahu macam mana aku ni leh di jadikan seorang yang amat bijaksana..bijak,pandai,berdikari,lawa,comel, dan yang sewaktu dengannya lah. sungguh mencabar! ekeke

~maaf! aku tak bersedia lagi mahu ngetag orang..aku segan..orang tag aku,xpe..huhu
~terima kasih kepada arabella kerana mengetag saya. saya amat terkesima selama 2 saat.

5 comments:

  1. no 2 ,3 dgn 5 pon selalu jadi kat aku..hukhuk

    ReplyDelete
  2. arabella,
    aku teka kejap.ko sama ngan aku yg tajuk unspectacular quirks kat nombor 1,3 dan 5.betul?ye ye..aku tau.aku terer..tq

    ReplyDelete