Wednesday, September 9, 2009

Sudah ku sangka

tahun lepas
farah demam
farah darjah pat masa tu
aku ada kat tampin
balik cuti

sedaya upaya farah berpuasa juga walaupun demam
aku kesian tengok farah tu
aku gunakan pangkat aku dalam rumah tu
sebagai kaklong yang berdedikasi
aku cakap kat farah
"makan roti ni meh, pastu leh makan ubat"
farah turuti saje perintahku

waktu berbuka,

"ehhhhh! farah takleh makan skali kat sini, farahkan tak puasa"-aku

"bukan farah yang nak buka tadi..kaklong yang suruh makan. farah nak puasa tadi"-farah



sudah ku sangka!
aku dipersalahkan
hahaha

15 comments:

  1. award lu sebagai kak long of the world gua tarik balik..


    hahaha.

    ReplyDelete
  2. ye lah kak long.. dah suru kita makan roti time berbuka tak bagi makans ama lak.. :P

    ReplyDelete
  3. ooo........
    ninja dah pencen yer..
    rupanyer pandai jugak recruit ninja lain yer..

    ReplyDelete
  4. betul..aku sokong dgn farah...
    dia dihasut sebenarnya...

    ReplyDelete
  5. alololo adik manja...

    hahahhaa.....

    ReplyDelete
  6. kak long pesen sesat.
    hahahaha..!!

    ReplyDelete
  7. >> mcm sedap jer cara ko citer pasal roti tu
    hehhehheh

    ReplyDelete
  8. Syaitonirrajim di bulan Ramadhan.. wakakaka.. maap zahir batin..

    ReplyDelete
  9. sharamli,
    tu la..jom simbah air sama dia..hahaha

    apei,
    aha..bijak sgt smpai mulut pun lazer..

    azizee,
    ye la ye la..cetttt

    pari²syurga,
    sampai hati lu..hahaha

    tedi,
    eheee..org demam pun selera makan..

    sayanghasni,
    hahahaha..
    mesti la nak cari waris sorang..

    jo,
    ye la ye la..wa salah..cettt

    stingray,
    aha..kteorg mmg rapat..

    ReplyDelete
  10. tasikmerah,
    ye la ye la..mekaceh. huhu

    imheppie,
    lu sengal kuasa dua..huhu

    paiseh,
    shadap lu! wekk!

    yanie,
    lu tak puasa ekkk...oooo

    amin,
    najib cakap jgn tuduh org melulu..huhu

    ReplyDelete