Friday, September 11, 2009

Biskut bantal peluk

tadi aku baca surat khabar utusan malaysia
hari ni tajuk berita yang mendapat perhatian aku lebih
adalah bertajuk
biskut bantal peluk saloma buruan pelanggan
bukan aku pilih kasih
aku tak macam rosyam noor
rosyam noor pilih kasih
aku baca tajuk² lain mcm tak best jek
tajuk tu je yg aku rasa paling 'kebamboom!'
so,
aku pilih tu je la sebagai bacaan penuh aku
yang lain aku baca sekadar tajuk jek
korang klik ni
selasa petang aku turun larkin
aku balik kampung
bas kol 6.30 petang
korang balik bila?
aku nak cari biskut bantal peluk saloma tu
tak kira!
aku mesti dapatkan jugak
mesti! (nada penuh semangat)
aku nak rasa
pastu aku ciplak resepi
melalui rasa je aku dah reti buat pe
pastu aku nak buh nama
biskut bantal peluk liliyuli
hahaha
marbeles!!

10 comments:

  1. kecik sgt gambornye...tak nampak rupe biskut tuh..kalo ko beli nanti upload dlm blog..

    ReplyDelete
  2. cayalah.. lepas tu aku pula ciplak buat n jual kat melaka dan di namakan biskut bantal peluk si tedi atau biskut bantal peluk dak utih. eh eh.. mana yg lebih menarik?

    ReplyDelete
  3. SELEBET LA JADINYA BISKUT TU KALAU KO BUAT MALINA.............

    ReplyDelete
  4. dah setel biskut ko nnt...aku nk sedozen..hantar dekat pahang...okeh?..huuu

    ReplyDelete
  5. nak pelok lu tak bes....lu kurus

    meh pelok wa....wa kan gebu


    ahhahhaha

    ReplyDelete
  6. lu tak empuk lah beb..
    hahaha..

    peluk gua lah..
    hahaha.

    ReplyDelete
  7. Ni di Sabah kamik panggil kueh kobaubosau bah.. kalau di Sarawak pulak nama dia Bekakuklu..

    ReplyDelete
  8. kalau lu berjaya buat biskot bantal peluk liliyuli, hantar kat gua sebalang la kalau berani!

    ReplyDelete
  9. ceit....reti wat la k0n0n..kang jadik bantal lain lak..

    ReplyDelete
  10. arabella,
    akan ku usahakan..

    tedi,
    2 2 nama tak menarik pun..nama wa je yg menarik..hehehe

    speedrider,
    nak je wa tembak lu...huh

    azizee,
    nnt wa buka kedai terus kat pahang sana..

    yanie,
    pe ni peluk lu lak? wa cakap pasal bantal peluk la..ish

    pari²syurga,
    ni lagi sorang..pe kes main peluk² ni?

    amin,
    hahhahaa..bab menyamar nombor satu ko ye..

    apei,
    huahuahua..lu ni pandai bergurau..ekeke

    sharamli,
    bantal busuk pun bantal jugak..hahaha

    ReplyDelete