Thursday, September 3, 2009

Strategi diteruskan lagi

.
hari ke-2


misi untuk menggunakan teknik penyamaran ninja masih diteruskan lagi


penggunaan teknik penyamaran ninja ini akan berterusan selama seminggu


semalam aku telah menyamar sebagai meja opis


hari ni aku mahu menyamar sebagai pen, mungkin.


erkkkk...alhamdulillah.

oppssssssssssss!!!

ehee..

12 comments:

  1. jadik pen sungguh kang baru tw..

    nak?

    ReplyDelete
  2. kenapa apakah harus menyamar? boleh menyamar jadi binga ubi! Aku lapar :(

    ReplyDelete
  3. ninja yg ko maksudkan tu sebenarnye ko pakai mask kan??

    ReplyDelete
  4. weyh... lu tak puasa kan?



    lu nak menyamar jd pen? pen kecik...
    hahaha...

    ReplyDelete
  5. aik... ko pun dh minat nk nyamar2 nih...? hehehehe....

    ReplyDelete
  6. mintak2 laa lu takleh jelma jadi orang balik~

    ReplyDelete
  7. esok kau menyamar jadi talipon plak. ada berani?

    ReplyDelete
  8. >> aku cadangkan ko menyamar jadi telepon bimbit...hahhah leh call aku secara percuma

    wei...agak2 arr makan bawah meja

    hahhahha

    ReplyDelete
  9. uish bau daging kari ni..seminggu lu x puasa ye..tangkap sebat best ni

    ReplyDelete
  10. hanie,
    tambahan satu lagi..G.E.R.E.K seyyhhhhh..

    ekeke..

    sharamli,
    ish..wa mau jadik kejap je..konon² le..hohoho

    tedi,
    owh. lu mau makan wa kalu gitu ye?
    dushhh! dushhh! kebamboommm!!

    arabella,
    salah. pakai mask aku rasa mcm doktor ada la..hahaha

    pari²syurga,
    shadap!!
    mau lempang?
    wekk!

    tasikmerah,
    sejak wa baby lagi dah minat dah..hohoho

    paiseh,
    shadap!!
    tembak kang aaa..

    apei,
    bulih je..ekeke

    yanie,
    bukan bawah meja je..
    bawah kerusi pun la..
    hahaha

    ecece,
    aep!
    tak sayang adik ni lagi ke? nak sebat lak..
    ekeke..

    ReplyDelete