Wednesday, July 22, 2009

La liliácea

holaaaaaaaaa

lupakan entry semalam

aku baru pas kuar makan ngan bos n amin, bertiga

bos blanje brekpes

siap dapat gift dari TMpoint lagi tu..bos bagi

semalam beli lagi cendol kat kembar arabella

nak snap curi² muka dia

tapi aku tak reti nak curi

len kali la aku try lagi


___________________________

wat masa ni aku mcm nak jadi 'lipstik'

jgn tanya kenapa dan mengapa

aku ada cara aku sendiri

___________________________

10 comments:

  1. lu nak jadi lipstik?
    hahahha

    mesti ramai yg nak jadi BIBIR nye....

    kekkekkekkekek

    ReplyDelete
  2. lipstick??
    mcm filem lipstick tu ke...
    hehehehe..

    alaa..forget all the sadness..
    x liliyuli la nk sesedih nih..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  3. lipstick...mcm men conteng2 kt cermin lak
    hahahaha!!

    chaiyok2 bebbb..
    jgn sesedih...jd mcm wa...maintan tabah!
    amacam..??hahahaha!!

    ReplyDelete
  4. jadi maskara pun ok gua rasa.

    ReplyDelete
  5. jadi la pizahat...
    ada jugak pekdahnye....

    ReplyDelete
  6. selamat jadi lipstik...
    jgn lupa jadi malina balik ye..

    ReplyDelete
  7. nak kaler merah maroon..
    cap estee lauder satu...

    tiba2 mata ku terpanah pada komen si paiseh...
    bukan rahsia lagi ker..
    huhuhu...TIDAKKKK!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. yanie,
    tu la pasal..aku nak jadi lipstik yg berkilau..hahaha

    hanie,
    lebeh kurang gitu la...lipstik adalah semangat..wahaha

    ierma,
    wa dah tebal dah jadi tabah sampai rasa nak p sabah je..hahaha

    sharamli,
    bebudak dulu leh la jadi lipsice seketol..skrg tak..

    apei,
    bulu mata wa sedia lentik dah..tak caye tanya paiseh..hahahaa

    jo,
    tu paedah pada lu..pada wa?

    keri,
    sebab tu aku xnak jadi deodoran..hahah

    paiseh,
    liliyuli tetap liliyuli hokeh! heh

    sayanghasni,
    cap tu xde la..kena order selama 1 bulan lu..hehe

    paiseh tu mmg..nak je wa tarik rambut dia tu sampai botak..huh

    ReplyDelete