Wednesday, July 29, 2009

Dok rumah diam²

hosmet aku 2 orang demam stat hari ahad ritu. sorang mc sampai 2 hari baru naik keje hari ni. sorang lagi g keje tak amek mc. hari ni pihak HR call suh balik dalam keadaan segera mcm mee segera. kena cek darah dan kena kuaratin seminggu. aku sebagai hosmet yang tegar tidak terkecuali di suruh balik gak. k la bye..

aku nak p klinik cek darah. doakan aku sihat dari h1n1 ye..

moga² aku dapat balik kampung gak..yay!

daa~

9 comments:

  1. semoga tak ada aper2 berlaku kat lu bai...

    ahhahahha....best nye coti2 mesia....

    mai la turun Putrajaya..wa belanje cendol pulut....hiks~

    ReplyDelete
  2. w0i..w0i..s0h d0akan dy sihat..tp nak blik kg...ni nak sakit ke nak sihat ni?

    ReplyDelete
  3. uiih yanie..aku da lama ngidam cendol pulut..sampai tuwon melaka lagik..kuikui

    ReplyDelete
  4. seminggu jugak lah aku tak buka blog ko ni. haha

    ReplyDelete
  5. ish risaunya...ish risaunye...malina cmne darah malina?..nak tdo pon susah dah ni

    ReplyDelete
  6. nk cuti pree gak hahahaha!!

    ReplyDelete
  7. hui...jangan ooo.demam lain tak per..
    demam tu kena samak ooo...

    ReplyDelete
  8. tebantut hajat gua nak jumpa lu~

    ReplyDelete
  9. yanie,
    aha..cuti yg memboringkan..penat pandang dinding pandang syiling lak..berulang²..hahaha

    sharamli,
    eleh..jeles la tu wa dapat cuti pree

    arabella,
    lu ni kalu komen asyik komen tang yanie je..wa jeles ni..hahaha

    keri,
    jgn berangan ok..hahaha

    ecece,
    liliyuli laarrrrrr...wa sihat je..

    ierma,
    pergi dok dekat org yg kena h1n1 tu..hahaha

    ayampinko,
    jgn risau..wa selamat semuanya..

    paiseh,
    camni la member..taknak jumpa sudah..wekk!

    ReplyDelete