Thursday, April 2, 2009

Taman ape? Taman Desa Permai..


ini adalah VANDALIZE!!!!!!
aku marah ni!!
ekeke
ini kawasan perumahan ain zid
Bandar Baru Kangkar Pulai
pada 29/12/2007 aku snap gambar ni
hahaha!!
ain..sori ar aku terpomot lak aktiviti orang muda kawasan rumah ko.. ya! aku tahu orang lelaki muda yang baru belajar part persenyawaan silibes sains tingkatan tiga yang excited.. hahaha!! sengal..




13 comments:

  1. giler seram nama taman!!
    hahahahahahaah

    ReplyDelete
  2. perangai cam orang tak sekolah!

    ReplyDelete
  3. org xde akai..
    gitu ler..
    pangai mcm monyet..

    ReplyDelete
  4. haha. ada je benda baru yg ko dpt eh. ko ni mmg alert ngan benda2 pelik. hari tu lalat. adoi..

    ReplyDelete
  5. misz.hanie,
    seram lagi ko mengilai..ye dak? hahaha!!


    arabella,
    tu la..betul tu..
    kan cikgu arabella dah ngamuk dah..hahaha!!


    misz.hanie,
    sama tak ngan aktiviti cinta monyet? hahah!


    husni,
    eheh! dah nampak depan mata..snap aje la..huhu
    aku tahu ko suka part lalat tu...eleh²! hahaha!!

    ReplyDelete
  6. ala..ckp jela ko memang suke buat topik kalo bab² cani kan....agaga

    ReplyDelete
  7. akakaka. aku setuju puan jane. ntah nye. nak selit nama aku plak.

    ReplyDelete
  8. jane doe,
    aku marah la kat sesiapa yg vandalize gini..haih!!


    husni,
    eleh² husni..hahaha!!

    ReplyDelete
  9. nasib bek nama nye..buat nye dia letak gmbr berudu skali guaner?

    ReplyDelete
  10. kat kampung gua lagi laa..
    BUKIT PAYUNG.. pandai2 budak tambah palang sket kat urup K. tu.. apa jadi??
    juvana sunggoh!!

    ReplyDelete
  11. ecece,
    berudu kecik je..tak nampak ahh!! hahaha!!


    paiseh,
    jadi ape? tetiba wa blur lak...ekeke

    ReplyDelete