Monday, April 27, 2009

Aku suka akhir kata aku kat entri ni

Jane doe telah tag wa secara tak langsung..



1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..


tadaaaaa~ ni la wallpaper wa..


2) Bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

wa cite secara serius nape wa suka wallpaper ni okey.. wallpaper tu penuh ngan kaler hijau. pastu tetiba lak si ladybird tu nyebok nak inteprem gak. sape nak jawab tu? ahkakkkkk ni jugekkkk... wa suka kaler hijau yang gitu. cam best je tengok. wallpaper tu nampak semacam unik.. ape tak uniknyerrr...! tu kan mcm kat kawasan air bertakung..air dia warna hijau sama kaler ngan daun.. giler kentang! betul-betul letak pewarna tambahan yang dibenarkan oleh kerajaan. seb baik ladybird tu menten kaler dia yang dot dot tu.. nama je natang tu ladybird..tapi jantan tu. korang jangan terpedaya okey. natang tu nama dia azwan amboi amboi..tunjuk jari kelingking. kuat inteprem. sesuai sangat la tu ngan artis kita yang mulut lazer amboi amboi tu. natang tu yg nak nama tu..wa daftarkan aje kat pejabat pendaftaran. violynviolet tu mcm biasa la..nickname wa yang da glammer kat multiply. sape yang ada connection multiply ngan wa tu tahu la..kan? kalau tak tahu tu hantuk skit bagi pulih semula ingatan..

akhir kata, hijau dan pink pilihan wa!

3) Tag 10 people...

wa mau tag kengkawan yang baru follow wa..cikhanie,ierma,yanie,mrblind..tu je la..buat ye,makacih!

10 comments:

  1. haihhh...
    luku nk..luku??

    ~~sb tag lu paling snang...sok wa buat..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. aik...wa pun kena...???
    cmne kalo wallpaper wa tu gambo boipren...??
    kang kena ngorat lak hahahahaha!

    ReplyDelete
  3. ko citer mcm ler benda tu sume real.mane ko tau ladybird tu jantan??haih,imaginasi melampaui bima sakti..
    bi ti dabeliu (eheks), tahniah kerana menjawab tag ini dengan jayanya (".)v

    ReplyDelete
  4. velvinvelvet, wa nak jgk tempek wallpaper..nape x tag wa..wakaka..

    ReplyDelete
  5. aritu lu kata letak gambo gua.
    gua cerai laa gini..

    hahahahah..!!

    ReplyDelete
  6. misz.hanie,
    luku wa tamau..duit wa mau..hahaha!
    buat ehh..

    ierma,
    wallpaper boipren? huaaaa...gatal sungguh lu ni..hahaha!

    sayanghasni,
    hehehe..kadang2 tajuk tiada kaitan ngan isi entri kak..

    ReplyDelete
  7. jane doe,
    tu tandanya aku makin sihat kot...hahaha!

    ecece,
    kak imah dah tag lu la..pegi wat!

    paiseh,
    aritu letak dah..tapi lu curang ngan wa..wa letak azwan tu...hahaha!

    ReplyDelete
  8. ha ha ha
    nama aku pun ado eh....
    kejap lagi aku wat

    hahhahhaa

    (^_^)

    ♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

    ReplyDelete
  9. yanie,
    ni la buah tangan yg aku suh amek semalam..hahaha!

    ReplyDelete