Tuesday, October 19, 2010

Pak-ko-pak-ko-pak-ke-bum ke-bum-ke-bum

16/10/2010, Sabtu.

senyum aku melihat pengantin itu..

akhirnya bersatu juga mereka berdua. siapa kata tiada dugaan? aku rasa macam-macam mereka tempuh untuk hidup bersama. weh korang, mohd muhaimin dan ain alfida. aku doakan korang berdua bahagia hingga akhir hayat.

biarlah bermacam-macam orang nak kata, biarlah mereka. janji korang berdua bahagia hendaknya...amin.

ain tu kiranya bekas housemate aku. amin tu rakan setugas aku. tapi, dua dua tu kerja dalam satu bangunan yang sama. ehee.. dulu gadoh-gadoh sekarang kan dah kawen dah korang..

SELAMAT PENGANTIN BARU.

9 comments:

  1. amin la manusia paling jiwang aku pernah jumpak dalam hidup aku. haram jadah tak rock langsung. hahaha

    selamat Pengantin Baru wahai sahabatku, Muhaimin, aka Saudagar Sikat JB dan Wilayah Persekutuan.

    ReplyDelete
  2. ♥~selamat penganti baru malina....


    eh salah komen lak.....

    ReplyDelete
  3. bestnye kalo ada kawan buat gado2 kan?

    ReplyDelete
  4. embun d tgh mlm,
    doakan kebahagian mereka..

    speedrider,
    elehh mus, se-rock ko pun hati ada taman jugakkkk...elehhh

    yanie,
    hahahaha...yanie ni saje je tau..mencik. ekekeke

    jo,
    tu la...pemikiran menjadi semakin kreatif..hehehe

    ReplyDelete
  5. carik arr skandel nk wt gado2..
    syok jugekk~



    hahahaaa..

    ReplyDelete
  6. sepet,
    kalau skendel tu kebal..syok ar.
    ni jumpa skendel tangkap leleh hati kapas..bosan.
    hahahaha

    ReplyDelete
  7. kahwin jugak akhirnya. bagus lah.. dr gadoh2 lpastu x dek ape. buang air liur je bertekak bgai nk rak kan. :)

    ReplyDelete
  8. anna,
    hehehe.. dah jodoh namanya tuuu..

    ReplyDelete