Friday, October 22, 2010

Banafee menjadi saksi

berdebar. tu je di rasa sebelum bertentang mata. memang macam cilakak. baru nak jumpa orang je pun bukan nak jumpa hantu siam ke ape. kalau terjumpa hantu siam, entah-entah hantu siam tu yang lari lintang-pukang duluuu... tu lagi la macam haramm..hahaha.



" assalamualaikum " kata Tom Cruise mendahulukan mukadimah

" wa'alaikumsalam " sambut mesra si manis lagak ayu


restauran banafee menjadi saksi. mereka berdua memesan menu nasi ayam penyet. banafee memang istimewa dengan nasi ayam penyet. kena pula perut tengah lapar gila. perut pun dah bunyi kruukkk krukkk. memang nak minta penampar perut tu. manja sangat, sikit sikit nak merengek. bunyi pulak nak krukkk krukkk. haram tak sedap untuk didengari..

nasi ayam penyet sampai..

mereka berdua berpandangan dan senyum. makan-makan-makan-makan-makan-makan-makan-makan-makan dan licin. mereka berdua berpandangan dan senyum..




episod 2.

5 comments:

  1. sedap tuuu nasi ayammmm penyek

    ReplyDelete
  2. hahaha

    aku pernah mkn ns aym penyet

    sdp gak la

    ReplyDelete
  3. kisah cinta agung abad ini. ngehee~ ;p

    ReplyDelete
  4. farwalis,
    memang sedappp.. nnt nak pegi lagi..nyum nyum

    dunia abstrak,
    memang sedap...hehehe

    heidi shafiq,
    weeee

    ^_^

    anna,
    hahahaha...

    ReplyDelete