Monday, October 4, 2010

Pabila ibu dan ayah turun JB

sabtu dan ahad kelmarin ibu, ayah, farah dan fadhil datang JB. wawawa..gumbira rasa hati ini. setelah sekian lama aku merantau di kejauhan ini..ececeh. dah setahun lebih dah aku dok JB ni, ini lah kali pertama mereka melawat aku. hehehe..

aku bawa pergi open house rumah kakchik, aku tunjuk jalan beraya ke rumah sedara yang baru semalam aku baru tahu aku ada sedara kat situ. kat taman kobena JB. kahkahkah.

pada hari tu aku rasa aku mempunyai kelebihan..aku dah tahu jalan JB..tak sesat pun...lalala~

korang tahu ke jalan JB ni? *aku tanya je...ehee

12 comments:

  1. lu tahu ke jalan kota tinggi? gua pun tak tahu..

    ReplyDelete
  2. taman kobena <-- always thinking of kurt COBAIN when i heard/saw that :p

    aku org JB. tau aje :D

    ReplyDelete
  3. ezam,
    hahaha.. aku cakap pasal negeri Johor la...johor..hahaha

    fujin,
    alaaa...bukan slalu pun..hehehehe

    hiro,
    hahaha...bukan.

    linglung,
    arah nak ke kota tinggi tu tahu la..apedehal

    mr noble,
    laaaaaa....org JB rupanya. yuk jumpe..hehehe

    ReplyDelete
  4. jo,
    ko penah sesat ngan aku tu mende? hahahaha

    ReplyDelete
  5. horeyy! horeyy! yanie sudah kembali ke alam blog..hehehe

    ReplyDelete
  6. horey2 gak....time aku pi JB nanti...ko wajib jadi driver aku hahhahhaa

    ReplyDelete
  7. boleh boleh...sila ajak jo tu skali..hehehe

    ReplyDelete