Monday, May 17, 2010

Jom berangan kita banyak duit

hye! (^_^)V

hari ini aku nak ajak korang berangan kejap! berangan kita ada banyak duit!

fuhh! best kan? macam-macam kita leh beli. lelaki dan perempuan sama je macam-macam nak beli. nak beli tu. nak beli ini. bila banyak duit leh beli rumah besar. kereta besar. leh bawa ibu ayah pergi buat haji. melancong sana sini. yang lain lain korang tambah la sendiri mau ape lagi tu. pergh! hepi siotttt..


mulai hari ini. i love money!! $$$$$
you all bagaimana?
♥$

10 comments:

  1. yu masok MLM ke???????




    ***NYURUKKKKKK****

    ReplyDelete
  2. ezam,
    MLM ape barang..! tak main la tu..ngeh3

    ReplyDelete
  3. nak cari bapak gula....
    leh dapat bnyk duet....
    gedix2 sket depan bapak gula..
    konpem dapat!

    hahahahha

    ReplyDelete
  4. yanie,
    jangan ajar aku begitu...jangannnnnnnnnn!

    ReplyDelete
  5. bestnye....
    :)
    vee tak sempat lagi tgk contest yg liliyuli join tu...
    nanti vee tgk ye dear?
    :)

    ReplyDelete
  6. duit bukan segalanya..

    tapi kena ingat duit tu penting..hehehhe

    ReplyDelete
  7. yanie,
    lu jangannnnn kang aku TERbuat kang camne? ekekeke..

    vee,
    memang best...lalala.
    ok vee..take your time..

    embundtengahmalam,
    memang penting pun duit tu...love money!

    jo,
    yes! i know yu suka..ahaks!

    ReplyDelete
  8. I SUKA LA GAMBAR ORG PEGANG DUIT TU

    ReplyDelete