Tuesday, May 11, 2010

Wedding khiry..

hari ni baru start keje. orang lain dah start semalam, kerja. aku baru terhegeh-hegeh nak kerja hari ini. hehehe. weekend hari tu aku pergi klang. ada wedding member kolej. khiry nama dia. sesat weh. giler kentang la. sampai pun dah jam 3 lebih dah nak dekat jam 4 petang pun. haru-biru je rasa. terharu sangat ada farhana, ain aziz, hafiza, tengku norliyana, syafiq, dan fendi sanggup tunggu kiteorang(aku,ain zid dan remy). thanks eh!





hari ini aku pergi kerja dengan selamba tinggalkan panglima dalam bilik. sian panglima sorang-sorang tanpa aku di sisi..uhuks!






gambar 9/5/2010. kami jadi props semasa khiry bergambar di taman. hehehe..

banyak lagi gambar sebenarnya, tapi aku pilih gambar yang formal untuk tatapan korang yek!


(^_^)

8 comments:

  1. selamat pengantin baru khiry.
    merah!

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru ya..cantik laa warna merah

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru khiry...semoga ko kawen satu jek..hehehe

    ReplyDelete
  4. hi sayang...
    tahu tak liliyuli kena tag dgn vee?
    terjah blog vee okay?
    :)

    ReplyDelete
  5. vee,
    tahu~ baru je nak buat2 tak tahu vee dah cakap hehehe..

    ReplyDelete
  6. jo,
    berani ko tanya?? hahaha..

    ReplyDelete