Monday, April 19, 2010

Meh aku komen sikit evolusi KL drift


sejak bila entah aku dah rajin pula menonton wayang arahan orang melayu kita. dorang promote cerita sana sini. bajet best la sangat. kencang abes la konon. tapi aku tengok macam ok-ok je la. ini pandangan aku la. pandangan korang lak camne? setiap orang lain-lain pandangan..kan?


baru-baru ni aku menonton cerita tu la evolusi KL drift 2. mengikut pemerhatian aku ramai lelaki yang nak sangat menonton cite ni. konon puas la tu dapat tengok shamsul tu drift. cett! best lagi farid kamil drift. tapi apakan daya watak farid hanyalah si tempang yang emo tak sudah sudah. tah pape!




ni la dia shamsul si pengarah filem tu dan si watak utama. konon P.Ramlee adalah idola yang mana dia lah pengarah dia lah pelakon. padahal dia nak jadi macam bapak dia tak cakap! eleehh. tak payah nak tipu la weh. pastu pulak ada hati nak nyanyi. seb baik pak yusof tak bagi..ikut pulak tu kata pak yusof. hahaha! bagus juga tak nyanyi..kalau tak bernanah telinga peminat dia dengar. hahaha! aku bukan peminat dia..harap maklum..






korang kalau tak tengok lagi cite evolusi KL drift ni. beli lah dvd. tapi jangan pulak tersalah beli ye. kang terbeli pulak cite kat atas tu. drift special beauty battle. aku rasa lagi lah tah pape! ape jadah dia nak drift pakai coli jek. macam vavi hutan. aku dah conteng sikit dia punya longkang. kang terliur pulak si paiseh tengok. hahaha!



ni antara pelakon evolusi KL drift 2 tu. seb baik hetty salini tak banyak dialog. sebelum ni dalam evolusi kl drift 1 dialog dia macam milo basi. berulang-ulang. watak batu api. tah pape! dan seb baik fasha sanda tak de dalam cerita kali ni. malas aku nak dengar suara halus lagi membingitkan itu. hahaha!


ni dia yang aku suka tengok dorang berlakon. gengster abes siot. dialog cakap cina lak tu. yang penting dorang hensem. ahakz!




evolusi KL drift 1, kisah rebut-rebut awek. bosan dowh! yang ni aku tak ingat pula tengok celah mana. wayang atau dvd. abaikan! malas aku nak ingat. baik aku ingat balik cerita adnan sempit. best sikit. leh aku gelak-gelak. hehehe..


p/s: semua gambar aku incek google yg bagi..hehehe






7 comments:

  1. hehehe...
    vee dah tgk. yg first vee tak tgk, tp pada pandangan vee okaylah juga cerita nie.. :)

    yg menghidupkan cerita nie aaron aziz dn shaheizy sam... :)

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ha..
    drift pakai coli ..?? x menahan!

    aku tak tgklg. xkan tgk kot

    ReplyDelete
  3. dah tentu la gua nak buatbuat tersalah beli vcd cetak rompak. hehehe..terima kasih info.

    ReplyDelete
  4. oitt jo..
    motip lu nk tgk yg drift pakai coli??
    nk prektis gune evocil lu ke

    hahahahaha...

    ReplyDelete
  5. vee,
    betul tu..si gengster je yg menarik kan? ehee

    tedi,
    pergi la tgk skali..mesti nak komen gak nnt..hahaha

    jo,
    oit..oit..lu ape kes?

    hanie,
    hahaha..jo memang suka buang tebiat..

    ReplyDelete
  6. dah lama ke buat keje ngumpat2 guani weyh..!!

    ReplyDelete
  7. paiseh,
    baru-baru ni je...hahaha
    bukan ngumpat lah..tu ngata je..huhuhu

    ReplyDelete