Friday, April 30, 2010

Semoga afad baik-baik saja

hye u oll.. sejak semalam lagi aku sedih. ye la mana tak nya kawan baik, afad, eksiden pagi semalam. parah lak tu. ='(


lantx a.k.a incek ecece( blogger pencen) yang bagitahu via sms. sebelum tu fyza ada cakap cakap pasal afad di fesbuk tapi tak sedetail lan bagitahu. thanks ya lan. i hargainya..


ni la afad yang di maksudkan tadi. my bff. kawan tempat aku mengadu. huhuhu. sori afad, aku curi gambar ko kat fesbuk. hik3.. menurut kata lan, dia cedera teruk. afad patah tangan kanan. dia bawa moto masa tu. sian afad. aku nak melawat tapi afad jauh kat penang sana. camne ni?
kalau aku 3g lan nak tengok keadaan afad kira ok tak? hurmmm..korang doakan afad cepat sembuh dan sihat ye..thanks ye korang..


afad..kuatkan semangat ko tau. sabar dan tabah ye!

7 comments:

  1. semoga afat cepat sembuh.....amin.....

    lili...harap ko pun bersabar....kita sama2 doakan yer..

    ReplyDelete
  2. inshaallah semua selamat.....

    ReplyDelete
  3. semoga afat cepat sembuh...
    ada hikmah pada setiap kejadian.
    lili jgn sedih2 jgn tau...
    berdoa untuk die ye dear?

    ReplyDelete
  4. owh, patut la dia sedey jek kat opis ni... afad eksiden rupenya..

    ReplyDelete
  5. sem0ga beliau cepat sembuh.

    d0ain die 0ke ?

    ReplyDelete