Wednesday, September 29, 2010

sofea dan rita

sofea 24 tahun. orang dia biasa-biasa sahaja. kata jamal abdillah siapa bilang gadis melayu tak menawan. sofea memang gadis melayu yang menawan. cuma kalau sofea gelak memang tak pandai nak kaber, suka gelak kuat kuat. sejak orang kata dia dah gemok, dia pandai pula tu kaber, makan sikit-sikit je. kalau tidak, sofea makan la sampai tak boleh nak jalan dah.

tapi, dalam masa setahun je. ada la beberapa jejaka muda setahun dari umur sofea ni cuba cuba mengorat sofea. sofea berasa pelik. sofea mula mencorak pertanyaan demi pertanyaan pada diri sendiri. nampak muda sangatkah aku? aku ni umur berapakah sebenarnya? aku ni nampak macam umur 17 ke? comel sangat ke aku ni?

begitulah beberapa pertanyaan yang terbuku di hati sofea. itu pertanya sofea pada diri sendiri. ini pula pertanyaan aku di sini..adakah sofea memakai produk safi rania gold macam rita rudaini pakai tu?

"usia bukan penghalang" - rita rudaini

6 comments:

  1. yang pasti sofea bukan liliyuli.

    ReplyDelete
  2. eleh. pakai safi rania la tu.
    sebab ada budak muda setaun ngorat ko..kan?kan?

    ReplyDelete
  3. tak suka la rita rudaini & iklan tu membuatkan dia bertambah gedik :p

    ReplyDelete
  4. keri,
    kenapa ko kata macam tu lak? bagi sebab plis

    jo,
    tu sofea la...sofeaaaaa...hahaha

    mr noble,
    tapi dia cantik kan?? hehehe

    ReplyDelete
  5. salam..klu betul dia comel, pasti dia gune kecomelannya untuk menuntut ilmu dan menjadi srikandi yg berguna utk negara kan

    ReplyDelete