Monday, December 21, 2009

Storm warriorssssssssssssssssss..



.

genre: action + adventure + fantasy





penjejak awan & penjejak badai



Ekin Cheng & Aaron Kwok



komik yang berkaitan


mata aku tak lepas dari melihat penjejak awan. tak sengaja aku terminat melihat wajah penjejak awan itu. tak salah aku memilih untuk menonton wayang the storm warrior. watak heroin cerita ini agak bodoh. hanya sebagai penyeri majlis saje. kalau di matikan saje watak heroin itu lagi bagus. aku rasa buat semak mata aku saje. ending cerita aku tak puas hati sebab penjejak awan jatuh dalam gaung. sebab heroin penjejak badai tu la bongok penting diri. nak pakwe(penjejak badai) dia je selamat. abes penjejak awan aku mati. ceh.



oh. sweet sungguh Aaron kwok a.k.a penjejak awan pakai baju sejuk







8 comments:

  1. comel!

    aaron hero masa zaman aku kecik dulu

    ReplyDelete
  2. renungan mata mu mempersona wahai aaron kwok...
    hahhaha

    ReplyDelete
  3. dah tua pun masuh hensem kan?

    ReplyDelete
  4. cerita ni bangang gila. Baik storm riders lebih baik dan bagus.

    cerita kalau nak sambung sequel ke-3 pun, janganlah sampai tergantung macam tu sekali.

    Heroin?
    penyemak filem. Dah la tak lawa...
    pasal dia la Wind jadi hantu jahat.
    Bangang punya heroin.

    malina.
    sorry aku ter'emo'.

    ReplyDelete
  5. entah la aku minat lagi hero ninja assasin..(walaupon citernye aku tak into)tp sayangnyer dlm filem tu dia asyik kena belasah kena tikam calar sana calar sini..ngeri..tak bulih aku nak cuci mate..sexy wehh..wakakakak

    ReplyDelete
  6. macha,
    hai awak...ekeke

    sharamli,
    tak..hanya memuji..

    tedi,
    drama kol 6 dulu-dulu kat tv3 kan?

    yanie,
    mata wa lagi la pesona...ekeke

    jo,
    tu la kan..kte tunggu dia tua lagi..hensem ke tak nnt..keh3

    speedrider,
    ye ye..aku sokong kata-kata ko.. ada part mcm hampeh je..

    arabella,
    uishhh..aku nak tgk gak la...huuhuu

    ReplyDelete