Friday, June 19, 2009

Penselbox



sape kata aku tak belikan?

bezday farah 6hb 6 hari tu aku bagi hadiah

ternyata farah amat suka

penselbox itu

lanjutan dari entri ini. harap maklum!

13 comments:

  1. uish..
    penselbox 2 tingkat...
    kaya ko lili.....
    nanti belikan aku penselbox yang tekan2 bukak sendiri eh

    hahahha

    ReplyDelete
  2. penselbox dh mcm peti harta karun..
    tu suh guna smp reput la tu,..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. msti ko pkse die amek gmbr kan??hehehe

    ReplyDelete
  4. penselbox doubledecker???
    ader sesapa ker yang sound ko..

    cenggini, birthday akak nanti..
    akak nak sound jugak arr...
    peti sejuk satu!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. dia buat2 suke je tu...wakakakkaka

    ReplyDelete
  6. dalam hati budak tu
    (pensil bok jer.. ingatkan i-pohne ker..i-pod ker.. paling cikai pun psp.. nie pensil bok.. nak buat per nie..redho jer la..)

    ReplyDelete
  7. pensel box jenis tu jek...??
    msti dlm ati adk ko ckp..."bih baik aku beli sendirik" hahaha!!

    ReplyDelete
  8. cem senyum tak ikhlas jeh..ekeke

    ReplyDelete
  9. OLOH! comey gilak! bagus2. pensel box kotak. lame dah habis zmn kite kan? hahahahha da makin besa pakai pensel box kain je. xpn xde pensel box. hahhaa

    ReplyDelete
  10. yanie,
    aku kaya? mudah-mudahan..amin. ko nak penselbox yang tekan2 bukak sendiri tu ye? buat sendiri la..hahaha

    hanie,
    dah farah nak yg mcm tu..bagus juga farah dapat guna sampai reput..jimat duit aku..hahaha

    yann,
    mana ko tahu ni? hahahaa

    sayanghasni@yus,
    akak pergi sound kat husband akak la..ngan wa akak dapat gambar peti sejuk je..hahaha

    ChaiReeLAziZee,
    wa dah agak dah akan ada org mcm lu..suka tak suka belakang kira..heh!

    ReplyDelete
  11. ayampinko,
    hello..farah mmg nak penselbox hokeh..kalo tak dia dapat penampar je..hahaha

    ierma,
    xde maknanya dia nak beli sendiri..sume nak aku juga yg belikan..aku lak sape yg nak belikan penselbox? hahaha

    arabella,
    ikhlas la senyuman dia tu..time tu farah tgh tahan berak..hahaha

    paiseh,
    lu dah tua hokeh..hahaha

    sol,
    lu je yg puji wa..nak sayang sama lu la...hahaha!

    ReplyDelete
  12. kenal pencilbox ijau neh...hehe...

    ReplyDelete