Friday, June 12, 2009

Lidah lecur

lidah lecur ape ubatnya ye?
comolot? huh! giler ar korang ni..ish³

12 comments:

  1. uihh tak de sape pon yg bagi pendapat tu, ko sendirik yg cakap gitew...lol

    apesal lidah ko lecur..mulot ko kena cili ke?hahahaha

    ReplyDelete
  2. ltk majerin daisy..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha!!
    padan muke kau..
    byk sgt dose ngan aku.. :P

    ReplyDelete
  4. oit dak takaful..(kita jer yang taukan..kan..)
    ko nie lecur lidah ler pulak...
    m\nyamar ler lagi...

    **terrer tak akak??
    balik saloon gi cc lak...

    ReplyDelete
  5. cium skrin komputer
    kasi sejuk itu molot...
    haahaha

    ReplyDelete
  6. tarok lidah dalam peti..esok amek...

    ReplyDelete
  7. peh....!
    hangat...hangat....

    ReplyDelete
  8. ni kasih....
    bukan nak komen apa2...tak pernah dengar psl ni...
    kasih nak bg tau kasih dah pencen dr MP...tak de bukak apa2 blog pun....

    ReplyDelete
  9. arabella,
    lidah lecur sebab kucar-kacir nak makan..lapar. hahaha!

    yann,
    huh! ingat aku ni roti ke..hahaha

    datopadukamasri,
    ermm..best tu..nnt aku try hokeh..

    hanie,
    bila masa aku wat dosa ngan ko ni? ko salah org ni...hahaha

    sayanghasni,
    kikiki..ya betul kak..kte je yg tahu..ala..menyamar pun untuk kesihatan maa..hahaha.

    ReplyDelete
  10. yanie,
    ko jgn ajar aku bukan² nyah...hahaha!

    azizee,
    ko ingat lidah aku ni nak wat goreng esok wat bekpes? hahaha

    tasikmerah,
    baik kak...wa ingat! wahahahaa

    jo,
    sebab hangat la lidah wa lecur..adeh!

    kasih,
    ala kasih..nape tutup account MP..nnt sape wa mau kaco...huhuhu

    ReplyDelete