Tuesday, November 9, 2010

Chill Out bersama Adam AF2

" saya nak sampaikan lagu bertajuk elina " adam af2

" ada ke kat sini bernama elina? " adam af2 lagi

soman dan anwar pandang tepat ke mata adam af2 sambil buat aksi menuding jari telunjuk ke arah aku.

" betul ke awak bernama elina? " adam tanya aku dari atas pentas

aku dengan pantas mengangguk sahaja tanpa bersuara.

" lagu ini ditujukan khas buat awak, elina " adam af2 senyum-senyum nakal kat aku

lepas tu sambil-sambil adam af2 nyanyi dia pergi ke arah aku. sekali lagi aku ulang. adam af2 pergi ke arah aku. perghhhh! semua orang pandang aku. berderau darah aku beb. berderau!! kehkehkeh.

gambar adam af2 pandang aku

sesampai je adam af2 betul-betul di hadapan aku, aku dah tak tentu arah dah. tak tahu nak buat ape. senyum je la, senyuman paling manis aku bagi free free.. adam hulur tangan tanda nak salam aku. aku sambut salam adam af2 tu tanda hormat. semua orang pandang aksi aku dan adam af2 bersalaman..

adam bergerak semula ke pentas tapi masih berlegar-lagar berhampiran aku sambil nyanyi-nyanyi lagu elina. muka aku merah tak usah cakap la bila aku adegan 'malu-malu tapi mahu' aku tadi menarik perhatian ramai, tak abes lagi. kahkahkah.

adam macam tahu-tahu je aku terlupa nak tangkap gambar bersama dia. alih-alih adam af2 datang semula ke berhampiran aku. aku pun tangkap la gambar bersama adam af2. kihkihkih.

aku pun tak paham kenapa muka aku macam tu


pada hari tu sahaja aku tukar nama elina

kehkehkeh

p/s: itu hari aku bertugas ye..bukan kerana adam semata-mata. harap maklum. agagaga~

12 comments:

  1. rasa nak muntah pulak teng0k muka adam ni.
    haih

    ReplyDelete
  2. malina @ elina....bleh la..dekat2 nama yu

    hehheh

    ReplyDelete
  3. malina...adam...bergabung...meletop....

    hehhehehe

    ReplyDelete
  4. bestlah along jumpa adam , NGEHE .

    ReplyDelete
  5. adam. kalau kuwe af16. tu baru boleh teruja.

    ReplyDelete
  6. hahaha elena... bila nak tangkap gamba ngan shahir ni... dah siap singgah blog hang ni.

    ReplyDelete
  7. muka katak pisang kena lenyek..




    wakakakaka..


    ehh, aku sorang je yg kutuk ko ehh?

    ReplyDelete
  8. Elina mesti berdebar2 kan time tue... eh, Elina pulak... liliyuli...
    =))

    ReplyDelete
  9. sha,
    ape dosa adam tu weh? sian dia..

    yanie,
    hehehe..tu pasal aku angguk weh..hahaha

    yanie lagi,
    hahaha..tak leh bla..

    nana,
    best~

    kuwe,
    tak punnnnn...

    yobsumo,
    dah la..sila pegi link ni: http://liliyuli.blogspot.com/2010/08/pertama-kali-bertentang-mata.html

    pari2,
    pang!!!!!!!!!!!! cis!

    vee,
    keh3..memang pun sbb sume org pandang ai yu know..hehehe

    ReplyDelete
  10. jangan mengada karoke lagu adam ye nanti!

    ReplyDelete
  11. jeles gak nie...
    adam satu kurang manis...
    ahaksss

    ReplyDelete