Thursday, August 5, 2010

Jikalau pelangi itu selalu ada..

ada kawan opis aku ni. dia ternampak aku baca blog. bukan blog aku. blog sape tah masa tu aku baca. tetiber dia buat satu teka-teki.

" kalau liliyuli dah ada boyfriend, masih lagi ke liliyuli berblog? "


hahaha! soalan ape tu wei? tapi aku buat cool seperti selalu.. nak tahu jawapan aku?

" teruskan je la, ape masalahnyer? " eh! aku tanya dia balik pulak....hahaha

err..korang percaya tak ngan jawapan aku tu? kawan opis aku tu percaya sudaa....hahaha!

8 comments:

  1. kalau hobi.. buatlah.... tapi malam jumaat.. xperlulah... hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. percaya jugak. pastu nnti slalu post entry pasal boifren :p

    ReplyDelete
  3. mofasad,
    woit...baru boyfriend la bukan suami..malam jumaat mende? hahaha

    mr noble,
    eh,ye ke mcm tu? hahaha *blushing **wink

    merahitujambu,
    *telan air liur...glup!
    tegas betul la yu ni...gigil saya..hahaha

    ReplyDelete
  4. pelangi tu muncul bukan ker lepas ujan??
    jd, klu x ujan, ada jugak ker pelangi nya??

    ReplyDelete
  5. haha... sebab tu gua rasa bangga bila kawan dengan lu..sama2 sokong kempen tu. aku takkan putuskan hubungan ni melainkan ko dah kahwin. hahaha <- merujuk komen yang ko bagi kat blog aku.

    ReplyDelete
  6. sepet,
    hehehe..aku maksudkan pelangi di situ adalah keindahan kehidupan yang berwarna-warni..faham tak sepet? =)

    ReplyDelete
  7. mofasad,
    eh? tetiba ada komen ko lagi..oooh! tadi aku tak refresh blog ni..patut la komen ko tak kelihatan tadi..hahaha

    ape masalahnyer kalau aku dah kawin pun? kawan je la...prutttttttttttttt...hahaha

    ReplyDelete