Monday, January 11, 2010

Misi january

suara aku ni unit ke ek?

mudah sangat di cam..

tadi aku call member-kolej-yang-dah-lama-terputus-talian. terus dia attact ini aku si gadis manis. *statement puji diri-sape nak muntah sila muntah jauh jauh.

sekarang misi aku kena invited kengkawan kolej untuk gath 30 january 2010. call sana call sini. seb baik line tepon opis ni free. hahaha

aku selaku pengerusi mestilah mempunyai harapan besar menggunung. harap2 gath ini berjaya. penat tau nak uruskan sorang2.

sebenarnya aku geramkan something. tu pasal la tercetus tak-de-keje-cari-keje. aku buat gath mengejut.

card invited dah publish kat fesbuk.
call kengkawan sudah sedikit sebanyak.
just...tunggu respon kengkawan je ni.
ada ke tak de orang aktiviti tetap jalan..peduli hape aku!

7 comments:

  1. eh.baru perasan bunga2 kat belakang ni.

    hai awek sweet
    *lambai*

    ReplyDelete
  2. kalau takda org join, aku nk join.

    ReplyDelete
  3. makcik..call la sy jgk...bleh kan?kan3

    ReplyDelete
  4. macha,
    hai amirul... *membalas lambaian*

    farhana,
    mau kew? jom! ekeke..

    sharamli,
    bak nofon..

    tedi,
    tq tq tq tq.. =)

    ReplyDelete
  5. kalau ada makan2 percuma, gua bulih tolong hantar lu..gath kat mana? hehe..

    ReplyDelete