Thursday, October 8, 2009

Tekun berkursus..

tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.
tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focustekun.focus.
tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focustekun.focus.
tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focustekun.focus.
tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focustekun.focus.

aku tengah berkursus ni..


kat melaka.

2 hari beb....2 hari!!!


semalam petang pas abes kursus untuk hari yg pertama aku pergi jumpa pari-pari syurga ngan kecik.. best!

tu je nak cite...hahaha

k la u oll..

aku nak~

tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.tekun.focus.

susah tau kursus ni..

nak kena kira ip la.. koding la.. dam macam-macam lagi..

-cisco router configuration-


10 comments:

  1. jumpa x ajak aku.. taulah aku makan banyak..!!

    ReplyDelete
  2. makmal kompiter gua..filter macam-macam..nak layan muvi pun xdapat ni..cilakak punya line schoolnet..tolong gua boleh?

    ReplyDelete
  3. uit...
    ari ni ari senin...
    dok fokus lagi ker?

    hahhahhaa lu fokus pe bende ni wei...???

    hahahhaha fokus nak cari skandal eh

    ReplyDelete
  4. apei,
    mmg selamat pun..siap dah dapat sijil..hahaa

    yanie,
    syyyhhhhhh...jgn cakap kuat²...hahaha

    keri,
    menara pertam,batu berendam...

    si tedi,
    bak la nofon..leh roger² 1..2..3

    sharamli,
    tu la...hehe

    jo,
    mesti lu tgk muvie tak baik ni..tu pasal la asyik je prob nyerrr..haih

    yanie,
    haih lu neh..saya kan dah kata..saya insaf sudah..hahaha

    ReplyDelete
  5. insaf2 gak....
    wa tau...
    lu insaf utk 25 saat jer kan

    ahahhaha

    ReplyDelete
  6. yanie,
    aduyai...yang ni pun lu tau?
    abes program gua..hahaha

    ReplyDelete