Saturday, August 22, 2009

Sahur pertama di taman sri tebrau

sahur..
alarm henpon bunyi. aku stopkan. henpon bunyi tanda ada msg. aku tak hiraukan. pintu diketuk kuat.. dengan suara suh bangun. aku kelam kabut bangun... (hosmet bilik lain kejut)

5.13am. menandakan aku bangun masa itu. aku termenung seketika. aku khayal. aku mamai.

aku bancuh nestum madu 3 in 1. itulah sahur pertama aku untuk ramadhan pertama ini.
di selang-selikan nasi goreng ida masak malam semalam. masih elok. aku tak suka membazir.

sekian sahaja...laporan sahur dari si jelita mcm gula kapas..

3 comments:

  1. sedeyny0 dy0..mkn nestum je..kit0rang lgik sdey..mkn biskut kering cicah air xde gula...hua3

    ReplyDelete
  2. sharamli,
    lu cicah biskut ngan air masak ke?
    mmg sedih..

    paiseh,
    biasa la tu..hahaha

    ReplyDelete