Tuesday, August 11, 2009

Bila tutup mata memang la tak nampak

.

shhhhhhhhhhhhhyyyyyyyy

diam²


aku tahu


aku ada pembaca tegar yang baca tanpa bunyi

walaupun bunyi kentut skali pun

dasyat orang tu


yang baca ada bunyi tu korang la my followers

siap bagi komen pung-pang-pung-pang

korang pun dasyat gak pe

ye la ye la

nak gak kan


hambek la


korang sume pun dasyat²


aku je hanya insan biasa yang punya hati dan perasaan


apakah?

12 comments:

  1. hanie,
    lu pikir la sendiri yop..wahaha

    ReplyDelete
  2. hati dan pasaan jek ko ada...??
    mata..idung...mulut...ko mmg takdek ke...
    ish...sian yer..
    hahaahahaha!!

    ReplyDelete
  3. syyyyyhhh...
    aku tak pernah jumpa ko lagi...
    tak tahu ler apa yang ko ade sebenonyer..
    orang membaca memang senyap2 wei..
    takkan nak jerit2 cam budak darjah satu..
    baca kat depan class pulak..
    (acara bisik2 nie)

    ReplyDelete
  4. aku sependapat dgn hanie... =p

    ReplyDelete
  5. ierma,
    uishhh...ko...aku tak abes cakap lagi ko dah menyampuk..

    sayanghasni,
    hehehe...bisik² eh? kak...camne weeken kita? akak tak roger punn?

    arabella,
    pikir sendiri..

    jo,
    aku lapar belanje dari ko...wahaha

    speedrider,
    woi. tak paham sudah.

    arabella,
    nyah pun tak paham...hahaha

    FdausAmad,
    betul tu..hahaha

    ReplyDelete
  6. hakhakhak....

    wa tau...lu skang dah ada peminat rahsia kan kan kan.....lepas wa send lagu kat YM lu...dan2 ada peminat misteri..


    kalau lu nak tahu....peminat tu adalah MAMAK kat kedai roti canai precint 8 kat Putrajaya nih

    hahhahhahahhahaha

    ReplyDelete
  7. yanie,

    oit...oit..

    mau pijak perut?

    lu jgn nak buat gossip panas..wahahaha

    ReplyDelete