Tuesday, February 24, 2009

Batu Pahat-Kuala Lumpur-Batu Pahat

horeyy!!

cuti aku dan ct apply semalam sudah di approve kan oleh bos.

aku cuak gak..takut bos tak approve kan je..ye la kami cuti pada tarikh yang sama kan..

jumaat ni aku cuti. nak pergi kl.

jumaat:
  1. pagi.perjalanan dari batu pahat ke kuala lumpur (3jam)
  2. tengah hari.singgah TM bukit mahkamah
  3. petang.lepak MMC
  4. malam.makan.tidur

sabtu:

~jumpa syu n anes kat mid valley..dah lama tak jumpa korang bedua kan..last dulu masa kat kursus induksi ganu.

~jumpa my classmate dulu..abang ean. aku beli laptop dari dia.

~aktiviti lain aku tak tahu lagi.ada sesape nak wat date ngan aku di alu-alukan, tidak kira jantina..hahaha~

ahad:

~target balik jam 2. perjalanan dari kuala lumpur ke batu pahat (3jam)~

::aku jarang naik kl. kl jarang ada aku.

7 comments:

  1. chopp..! nak buking lu jumaat malam.. bulih..? hahahaha..!

    ReplyDelete
  2. kalo kat MMC tu Najam ade..dia tu boleh katekan sukarelawan untuk aktiviti ngedate..ahakss..

    ReplyDelete
  3. nyah balik kmpg ker? mak pong lik kmpg gak..
    ahakz..kasi paiseh chance ngedate ngan malina

    ReplyDelete
  4. paiseh-->lu mau ngedate ngan gua?ohohoho.bulih.hahaha.

    speedrider-->jom!sekarang!!hahaha.

    arabella-->najam kan dah keje kat klang skrg ni..kalo tak mmg aku cari dia la..ko blk kg ke?tak dapat ar jumpa ko.

    ecece-->sejak bila u jadi nyah ni?tak sabar i mau tgk u pakai liptik..auwww!!

    ReplyDelete
  5. haah lupe lakss...huhu dah tak de spae yg single mingle kat sana..ahakss

    acece-aikk pon pon ke ?

    ReplyDelete