Wednesday, February 11, 2009

Tak tahu-ambil tahu-aku bertanya-baru aku tahu

Masa nak pegi tapau nasi campur kat Restauran Afira

Aku: dah berapa bulan dah perut akak tu?
Kak Su: dah 7 bulan..(yg ni anak yg ke-2)
Aku: huaaaa...ada lagi 2 bulan lagi ni..(aku teruja)
Kak Su: *senyum*
Aku: selalu dah nak dekat² due tu nnt kan..leh x jejalan jauh² lagi?(erkkk..pe motif soalan aku neh..hahaha)
Kak Su: boleh je..tapi tgk orang lah..mcm akak ni boleh je..
Aku: Ooo..*dlm hati aku-harap² aku pregnant nnt aku leh jejalan jauh² gak..huhuhu*

Selalu tapau nasi campur ngan kaksu..opismate.

3 comments:

  1. bole ke ko jln jauh2 nnt?ko pon kecik jer..hihih

    ReplyDelete
  2. alaa.. takat size XXS lu ni sh je asben dukong g memane.. hahahahaa..!!

    ReplyDelete
  3. yann-->boleh la..tgk kaki la wehh..kaki urat dawai tulang besi ni tau..hahaha

    paiseh-->kalo boleh aku mau aje..hahahaha

    ReplyDelete