Tuesday, January 25, 2011

Aktiviti mengesan penyakit merbahaya



cuba teka apakah itu?


itu adalah alat untuk mengesan u'all ada breast cancer atau tidak. scanner breast cancer. petang tadi aku menyertai buat scan. bukan free beb. nak buat scan tu berbayar. RM120.00. itu dah diberi diskaun dah tu. kalau kat luar sana RM250.00. ramai orang opis kat company aku keje ni buat juga. yep, aktiviti berbayar ni buat kat tingkat 4 bangunan opis aku berkerja ni. aku buat tu pun sebab aku nak tahu badan aku sihat dari breast cancer tu atau tidak. ternyata,

AKU SIHAT !!

ALHAMDULILLAH...

^_^


aku malas nak cerita detail. ye la detail macam mana aku malu bila doktor tu tengok aku punya tetttttttt! dan aku terpaksa tunjuk tettttttttt! sebab nak tekap alat tu kat aku punya tetttttttt!.

liliyuli dah buat scan breast cancer. anda bila lagi? ehee..

8 comments:

  1. ingatkan buat entri beli rice co0ker baru

    ReplyDelete
  2. ingatkan apa tadi.....eh kena pi buat ni... takut jugak...

    ReplyDelete
  3. ah, kenapa aku tak menjadi seorang pakar sakit puan '^_^

    ReplyDelete
  4. Lelaki takyah buat pun takpe kan Scan BC tu ?
    Hehehe.

    Mr. Swift Latest Entry : Dear Encik Blog yang annoying..!!

    ReplyDelete
  5. sha,
    sila baca tajuk dan faham. *garang ni garangggg*

    alimaz,
    kena check. sebab selagi tak check kita akan rasa gundah gulana..huhuhu

    pekerja kontrak,
    pompuan. cina. cantekk..hehehe

    speedrider,
    ah, ko! tak payah!!

    farwalis,
    buat la. nnt dapat tahu sihat atau tak. huhuhu

    dunia abstrak,
    buat la. memang digalakkan..huhu

    mr swift,
    semua org boleh buat sebab lelaki pun boleh ada juga penyakit tu tau..

    ReplyDelete